Subject: Teade ehitise aadressiga Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Lahavere küla, Aiandi tee 7 tuleohutusülevaatuste ebaotstarbekusest
From: "Pilvi Rahnu" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Cc: "Kristjan" <[email-masked]>
Date: Sun, 30 Mar 2025 14:48:21 +0300

T�HELEPANU! Tegemist on v�ljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

�

Palun vabastada ehitis aadressiga Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Lahavere 
küla, Aiandi tee 7 (EHR kood 114021840) tuleohutusülevaatuse kohustusest 
tuginedes siseministri määruse nr 7 „Tuleohutusülevaatuse toimingud, 
tuleohutusülevaatuse tegemise erisused, tuleohutusülevaatuse akti sisu ja 
teabevahetuse kord�œ (01.03.2021) § 5, lõikele (2), kuna hoone ei ole 
kasutuses. Tegu on endise loomalauda hoonega, mis peale tulekahju on 
muutunud kasutuskõlbmatuks ja seda pole plaanis taastama hakata.

�

Hoone esimene tuleohutusülevaatus on tehtud, puuduseid ei olnud, ülevaatuse 
aruanne on manuses.

�

�

�

Parimate soovidega

Pilvi Rahnu
Tuleohutusekspert, tase 6

AS G4S Eesti
Tartu esindus
Võru 79
50112 Tartu
Mob +372 511 1932
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.g4s.ee/> www.g4s.ee

�

E-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset infot, mis on mõeldud vaid 
adressaadile isiklikuks kasutamiseks.
E-mail may include confidential information intended solely for the personal 
use of the addressee.